ایمیل ما
info@asas-phe.com
تماس با ما
051-35414225

کاربردهای مبدل صفحه ای واشردار

مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار به دلیل ساختار مکانیکی و بازدهی بالا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. تعدادی از کاربردهای این نوع مبدل در زیر آورده شده است:

صنعت تاسیسات:یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار، استفاده از آنها در صنعت تاسیسات و مخصوصا جهت تامین آب گرم مصرفی، گرمایش استخر و جکوزیمی باشد.  آب گرم توسط دیگ بخار یا آب داغ تامین می شود. و هر دو سیال در جهت مخالف یکدیگر در مبدل جریان می یابند و تبادل حرارت می کنند.

صنایع غذایی: صنایع غذایی بخش های مختلفی دارد که از جمله می توان به فراورده های لبنی، نوشیدنی ها و روغن های خوراکی اشاره کرد. یکی از مهم ترین فرایندها پاستوریزه کردن است. پاستوریزه کردن یعنی گرمایش سیال تا یک دمای مشخص برای یک مدت زمان خاص و جلوگیری از آلودگی دوباره آن در طول فرایند گرم کردن.

صنایع شیمیایی: در صنایع شیمیایی برای خنک کردن اسیدها از مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار استفاده می شود.

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی:مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار به طور وسیع در این صنایع استفاده می گردند. از جمله این فرایندها می توان شیرین سازی گاز، بازیابی حرارت در واحدهای مختلف، تامین آب داغ به عنوان گرمکن آب تغذیه از بویلر، استفاده به عنوان گرم کننده نفت خام و ……نام برد.

سایر کاربردها:

سیستم ذوب یخ و برف

سیستم گرمایش خورشیدی

کاربردهای دریایی

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
05135414225